< Veelgestelde vragen
-
Ik heb een toegangsticket besteld, maar kon niet langskomen. Kan ik mijn ticket naar een andere datum verzetten?
Dit is afhankelijk van het ticket dat je hebt. Bekijk hier wat voor jouw type ticket van toepassing is. -
Wat zijn de abonnementsprijzen?
Een abonnement voor kinderen van drie tot en met twaalf jaar kost € 54,- p.p. Kinderen vanaf dertien jaar en volwassenen betalen € 59,- p.p. Kinderen van nul tot en met twee jaar mogen het hele jaar gratis mee. Het is ook mogelijk om een parkeerabonnement te kopen, dit kost € 32,-. -
Kunnen jullie scannen vanaf mijn telefoon?
Tickets kunnen worden gescand vanaf de telefoon. Zorg ervoor dat je deze hebt gedownload en dat je geen internetverbinding nodig hebt om het bestand te openen. Daarnaast raden wij je aan om de helderheid van je beeldscherm te verhogen zodat de barcode goed zichtbaar is, dan is het makkelijker om de tickets te scannen. -
Ik heb een probleem met mijn ticket, wat nu?
Heb je jouw ticket niet ontvangen in de e-mail of heb je een vraag over het annuleren van je betaalde toegangsticket? Neem dan contact op met Ticketcounter door te bellen naar 010 751 6400 of te mailen naar info@ticketcounter.nl. Zij helpen jou graag verder!