< Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Tickets

  • Ik heb een toegangsticket besteld, maar kon niet langskomen. Kan ik mijn ticket naar een andere datum verzetten?

    Dit is afhankelijk van het ticket dat je hebt. Bekijk hier wat voor jou van toepassing is. Ticket via www.dierenparkamersfoort.nl >> Tickets die via de webshop van www.dierenparkamersfoort.nl zijn gekocht, hebben een geldigheid van tot en met 31 december 2020. Je kunt er dus later gebruik van maken. Albert Heijn-tickets, DagjeWeg-tickets en Eurosparen-tickets >> Heb je een ticket van Albert Heijn, DagjeWeg of Eurosparen, waarvan de geldigheid liep tot en met 31 maart 2020? De geldigheid van deze tickets werd met 18 dagen verlengd, sinds onze openingsdatum op 25 mei. Deze tickets zijn nu verlopen. ING Rentepunten, Jumbo >> Heb je een ticket van één van de ING Rentepunten of Jumbo waarvan de geldigheid afliep in de periode dat ons park is gesloten? De geldigheid van deze tickets werd met 18 dagen verlengd, sinds onze openingsdatum op 25 mei. Deze tickets zijn nu verlopen. Loterijen >> Heb je een ticket van de Postcode Loterij, Bankgiro Loterij of Vriendenloterij waarvan de geldigheid afliep in de periode dat ons park is gesloten? Je hebt bericht gekregen van de loterij om een nieuw ticket te boeken. Deze tickets zijn geldig tot en met 31 juli. 
  • Wat zijn de abonnementsprijzen?

    Een abonnement voor kinderen van drie tot en met twaalf jaar kost € 54,- p.p. Kinderen vanaf dertien jaar en volwassenen betalen € 59,- p.p. Kinderen van nul tot en met twee jaar mogen het hele jaar gratis mee. Het is ook mogelijk om een parkeerabonnement te kopen, dit kost € 32,-.
  • Kunnen jullie scannen vanaf mijn telefoon?

    Tickets kunnen worden gescand vanaf de telefoon. Zorg ervoor dat je deze hebt gedownload en dat je geen internetverbinding nodig hebt om het bestand te openen. Daarnaast raden wij je aan om de helderheid van je beeldscherm te verhogen zodat de barcode goed zichtbaar is, dan is het makkelijker om de tickets te scannen.
  • Ik heb een probleem met mijn ticket, wat nu?

    Heb je jouw ticket niet ontvangen in de e-mail of heb je een vraag over het annuleren van je betaalde toegangsticket? Neem dan contact op met Ticketcounter door te bellen naar 010 751 6400 of te mailen naar info@ticketcounter.nl. Zij helpen jou graag verder!