Park gesloten

Geweldig nieuws! Na een sluiting van vijf maanden zijn wij weer open.

Heb je een abonnement of ticket dat geldig is in de periode dat ons park gesloten was? Uiteraard zijn we voor iedere bezoeker op zoek gegaan naar een passende oplossing, lees hieronder wat voor jouw toegangsbewijs van toepassing is.

HEB JE EEN TICKET?

Als je een regulier dagticket via onze eigen website hebt gekocht, kijk dan goed naar de geldigheid op jouw toegangsticket. Heb je een ticket via onze eigen website met een originele geldigheid tot en met 31 december 2020? Deze (parkeer)tickets hebben wij voor je verlengd tot en met 30 juni 2021, deze tickets zijn dus verlopen en kunnen niet meer gebruikt worden voor een bezoek aan ons park. Heb je een ticket met een originele geldigheid tot en met 31 december 2021? Dan is deze dus nog geldig en kun je er later gebruik van maken. Zorg er wel voor dat je een nieuw tijdslot reserveert.

Heb je een kortingsticket gekocht voor de Magische Avondopenstellingen die plaats zouden vinden in de kerstvakantie? Wij hebben deze kortingtickets kosteloos voor je omgezet naar een regulier dagticket (ter waarde van € 24,- voor volwassen en € 21,- voor kinderen) én verlengd tot en met 29 augustus 2021. Dit geldt ook voor parkeertickets. Zo kun je zelf een nieuw bezoek plannen vanaf het moment dat ons park weer open is. Let er wel op dat je dan een nieuw tijdslot reserveert via onze website via ‘Ik heb al een ticket’.

  • Albert Heijn

Heb je een ticket via Albert Heijn Tweede Kaartje Gratis 2020 en was jouw ticket oorspronkelijk geldig tot en met 31 maart 2021? Wij hebben dan de geldigheid van deze tickets voor je verlengd tot en met 15 juli 2021. Deze tickets zijn dus verlopen en kunnen niet meer gebruikt worden voor een bezoek aan ons park.

  • Campina Eurosparen / ANWB / DagjeWeg / ING / Jumbo / NS / AD UitjesKrant / LeuksteTickets.nl

Heb je een ticket via Campina Eurosparen, ANWB Erop Uit en ANWB Ledenkorting, DagjeWeg, ING Rentepunten, Jumbo Dagje Uit, NS Spoordeelwinkel, AD Uitjeskrant of LeuksteTickets.nl? En was jouw ticket oorspronkelijk geldig tot en met 31 december 2020 of 31 maart 2021? Wij hebben dan de geldigheid van deze tickets voor je verlengd tot en met 30 juni 2021. Deze tickets zijn dus verlopen en kunnen niet meer gebruikt worden voor een bezoek aan ons park.

  • Airmiles

Heb je een ticket van Airmiles Only? Deze is geldig tot en met 31 augustus 2021. Heb je een ticket van Airmiles Miles en Money, dan hebben wij deze geldigheid voor je verlengd tot en met 30 juni 2021. Deze tickets zijn dus verlopen en kunnen niet meer gebruikt worden voor een bezoek aan ons park.

  • Loterijen

Heb je een toegangsticket via Vriendenloterij, Postcodeloterij of Meander, dan zijn deze geldig tot en met 31 juli 2021. Je kunt dus later gebruikmaken van deze tickets. Zorg wel dat je een nieuw tijdslot reserveert.

  • Meander

Heb je een toegangsticket via Meander, dan zijn deze geldig tot en met 31 augustus 2021. Je kunt dus later gebruikmaken van deze tickets. Zorg wel dat je een nieuw tijdslot reserveert.

  • Pluimen

Heb je een ticket via Pluimen met een originele geldigheid tot en met 31 december 2020? Deze hebben wij voor je verlengd tot en met 30 juni 2021. Deze tickets zijn dus verlopen en kunnen niet meer gebruikt worden voor een bezoek aan ons park. Heb je een ticket via Pluimen met een originele geldigheid tot en met 31 december 2021? Dan is dit ticket nog geldig en kun je er later gebruik van maken. Zorg in beide gevallen wel dat je een nieuw tijdslot reserveert.

  • Schoolreisjes

Als je een schoolreisje hebt geboekt en deze valt binnen de sluiting van ons park, dan nemen wij contact met je op. Wacht onze berichtgeving dus even af.

BEN JE ABONNEMENTHOUDER?

Wat fijn dat alle grote en kleine abonnementhouders weer kunnen klimmen, klauteren en dieren spotten in ons park midden in het bos!

WIJ VERLENGEN JOUW ABONNEMENT

Wij zien jou graag terug nu ons park weer open is. Daarom hebben wij je abonnement tijdelijk op pauze gezet. Was jouw abonnement geldig in de periode dat ons park gesloten was? Voor elke dag dat wij gesloten waren en jij een geldig abonnement hebt, krijg je een extra dag om ons park te bezoeken. Dit ging in vanaf 19 mei 2021 en geldt niet voor gratis registratiepassen voor 0 t/m 2 jaar, maar wel voor je parkeerabonnement. Wij hebben dit automatisch voor je geregeld, je hoeft hier verder niets voor te doen.

Steun ons  

Wil je ons helpen? Kies dan voor één van de opties om ons te steunen. Je kunt bijvoorbeeld een mier adopteren, een geldbedrag doneren of een abonnement nemen. Bedankt!

Steun DierenPark Amersfoort
....

Veelgestelde vragen

  • Hoe gaat het met het park?

    Om meer uitleg te geven over hoe het nu met ons park gaat: het zijn financieel moeilijke tijden voor de hele dierenparkbranche en dus ook voor ons park. Zowel de tijdelijke sluitingen van ons dierenpark als de aangepaste maatregelen binnen de anderhalvemetersamenleving hebben grote impact op ons park. Naast de eerdere sluitingen, kennen we tijdens de weken dat wij open zijn, onder andere een beperkte bezoekerscapaciteit en een beperkte openstelling van onze horeca- en retaillocaties. De derde en zeer lange sluiting was ook weer een harde financiële klap. Hierdoor waren wij maanden dicht en konden daardoor onder andere niet open tijdens kerst-voorjaars- en meivakantie. Het afgelopen jaar hebben wij al ingrijpende, maar helaas ook noodzakelijke maatregelen getroffen. Zo is er een reorganisatie doorgevoerd en zijn de investeringen naar een minimum teruggebracht. We stevenen hierdoor af op een aanzienlijk verlies. Onze focus blijft liggen op het verzorgen van de dieren en, nu het weer mag, kunnen verzorgen van een leuk en veilig dagje uit voor onze bezoekers. Uiteraard zullen wij jullie weer verwelkomen binnen de geldende maatregelen, want natuurlijk staat gezondheid en veiligheid voorop. We kijken hoopvol vooruit!
  • Private: Mijn ticket verloopt later in 2021, wat als het park dan ook dicht is?

    We gaan uit van een sluiting tot en met 19 mei 2021. Als blijkt dat we langer dicht moeten blijven, dan gaan we uiteraard opnieuw bekijken hoe we verder omgaan met deze situatie. De informatie vind je dan op onze website.
  • Bekijk alle vragen over >