Park gesloten
Helaas is door de overheid besloten dat ons dierenpark voor de derde keer de deuren moet sluiten, tot en met in ieder geval 9 februari. Veiligheid en gezondheid staan natuurlijk voorop, maar we kunnen niet ontkennen dat de verlengde sluiting voor extra uitdagingen zorgt.
In de tussentijd zitten wij niet stil. Ook als de poorten zijn gesloten, zorgen de dierverzorgers natuurlijk ook goed voor de dieren en wordt er, binnen de financiële omstandigheden, onderhoud aan het park uitgevoerd. Daarnaast zijn wij ons aan het voorbereiden om bezoekers – uiteraard wanneer het kan – weer veilig te mogen begroeten in ons dierenpark. Voor nu: houd vol, blijf gezond en volg onze online kanalen voor de laatste updates uit ons park.
Heb je een abonnement of ticket dat geldig is in de periode dat ons park gesloten is? Uiteraard zijn we voor iedere bezoeker op zoek gegaan naar een passende oplossing, lees hieronder wat voor jouw toegangsbewijs van toepassing is.
HEB JE EEN TICKET?
- Regulier ticket via www.dierenparkamersfoort.nl
Als je een regulier dagticket via onze eigen website hebt gekocht, kijk dan goed naar de geldigheid op jouw toegangsticket. Heb je een ticket via onze eigen website met een originele geldigheid tot en met 31 december 2020? Deze (parkeer)tickets hebben wij voor je verlengd tot en met 31 maart 2021, je kunt er dus later gebruik van maken. Heb je een ticket met een originele geldigheid tot en met 31 december 2021? Dan is deze dus nog geldig en kun je er later gebruik van maken. Zorg er in beide gevallen wel voor dat je een nieuw tijdslot reserveert.
- Avondticket via www.dierenparkamersfoort.nl
Heb je een kortingsticket gekocht voor de Magische Avondopenstellingen die plaats zouden vinden in de kerstvakantie? Wij hebben deze kortingtickets kosteloos voor je omgezet naar een regulier dagticket (ter waarde van € 24,- voor volwassen en € 21,- voor kinderen) én verlengd tot en met 31 maart 2021. Dit geldt ook voor parkeertickets. Zo kun je zelf een nieuw bezoek plannen vanaf het moment dat ons park weer open is. Let er wel op dat je dan een nieuw tijdslot reserveert via onze website via ‘Ik heb al een ticket’.
- Albert Heijn / Campina Eurosparen / ANWB / DagjeWeg / ING / Jumbo / NS
Heb je een ticket via Albert Heijn Tweede Kaartje Gratis 2020, Campina Eurosparen, ANWB Erop Uit en ANWB Ledenkorting, DagjeWeg, ING Rentepunten, Jumbo Dagje Uit of NS Spoordeelwinkel? De geldigheid van deze tickets hebben wij voor je verlengd tot en met 31 maart 2021. Je kunt dus later gebruikmaken van deze tickets. Zorg wel dat je een nieuw tijdslot reserveert.
- Airmiles
Heb je een ticket van Airmiles Only? Deze is geldig tot en met 31 augustus 2021. Heb je een ticket van Airmiles Miles en Money, dan hebben wij deze geldigheid voor je verlengd tot en met 31 maart 2021.
- Loterijen
Heb je een toegangsticket via Vriendenloterij of Postcodeloterij, dan zijn deze geldig tot en met 31 juli 2021. Je kunt dus later gebruikmaken van deze tickets. Zorg wel dat je een nieuw tijdslot reserveert.
- Pluimen
Heb je een ticket via Pluimen met een originele geldigheid tot en met 31 december 2020? Deze hebben wij voor je verlengd tot en met 31 maart 2021. Heb je een ticket via Pluimen met een originele geldigheid tot en met 31 december 2021? Dan is dit ticket nog geldig en kun je er later gebruik van maken. Zorg in beide gevallen wel dat je een nieuw tijdslot reserveert.
- AD Uitjeskrant / LeuksteTickets.nl
Tickets via AD Uitjeskrant of LeuksteTickets.nl zijn geldig tot en met 31 maart 2021. Je kunt er dus later gebruik van maken. Zorg er wel voor dat je een nieuw tijdslot reserveert.
- Schoolreisjes
Als je een schoolreisje hebt geboekt en deze valt binnen de sluiting van ons park, dan nemen wij contact met je op. Wacht onze berichtgeving dus even af.
BEN JE ABONNEMENTHOUDER?
Wat zouden wij onze grote en kleine abonnementhouders graag weer zien klimmen, klauteren en dieren spotten in ons park midden in het bos. Wat zal het voor jou ook ontzettend balen zijn dat je weer vijf weken niet kunt genieten van ons park en de dierbewoners. Hopelijk mogen wij jou snel weer begroeten!
WIJ VERLENGEN JOUW ABONNEMENT
Wij zien jou graag terug, zodra ons park weer open is, daarom zullen wij jouw abonnement ook deze sluiting weer op pauze zetten. Voor elke dag dat wij zijn gesloten en jij een geldig abonnement hebt, krijg je straks een extra dag om ons park te bezoeken. Dit geldt alleen voor de betaalde abonnementen en dus ook voor je parkeerabonnement, maar niet voor de registratiepas voor kinderen onder de drie jaar. Dit gaat in vanaf de dag dat wij weer open zijn en wij regelen dit tegen die tijd automatisch voor jou, je hoeft hier verder niets voor te doen.
DONEER JE GEMISTE DAGEN
Honderden dieren hebben in ons park elke dag voedsel en de juiste zorg nodig. Tijdens een sluiting hebben we geen inkomsten, maar de verzorging van de dieren blijft doorgaan. Wij kunnen jouw steun daarom hard gebruiken. Wil jij helpen? Dan kun je er straks weer voor kiezen om je abonnement niet te verlengen met het gemiste dagen en dus je verloren dagen te doneren aan ons park. Jouw abonnement houdt dan dezelfde einddatum. Als bekend is wanneer wij precies open gaan, zullen wij je hierover informeren. Wacht ons bericht daarom af.
Steun ons
Wil je ons helpen? Kies dan voor één van de opties om ons te steunen. Je kunt bijvoorbeeld een geldbedrag doneren of een abonnement nemen. Bedankt!
....