< Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Reserveren

  • Hoe lang kan ik het park bezoeken?

    Om ons park te bezoeken, heb je zowel een ticket als een tijdslot nodig. Via onze ticketshop reserveer je je aankomsttijd. Binnen dit half uur kun je naar binnen bij de entree, daarna kun je tot sluitingstijd ons park bezoeken.
  • Er zijn geen tijdsloten meer beschikbaar, kan ik toch komen?

    Vervelend dat er geen tijdsloten meer beschikbaar zijn. Vanwege de huidige richtlijnen van het RIVM kunnen wij per dag een beperkt aantal bezoekers ontvangen in ons park. Het kan daarom zijn dat de dag of het tijdstip van jouw keuze al vol is. Hopelijk kun je jouw bezoek op een andere dag of tijd plannen!
  • Ik heb korting via een bon of abonnement op een ander park, hoe verzilver ik deze?

    Heb je één van de volgende kortingsbonnen of -passen, reserveer dan je tijdslot via de ticketshop en kies daar voor 'Reserveren, heb je al een ticket of een kortingsvoucher, reserveer hier dan je bezoek'. Binnen dat tijdslot kun jij deze korting verzilveren aan onze kassa. Zorg dat je contactloos kunt betalen. Veel plezier!
    • VVV-pas
    • NVD-pas
    • NVD-vrijwilligerspas
    • Kortingsbon WWF
    • DE Cadeaukaart
    • Kortingsbon Buurtkadoos
    • Kortingsbon via een abonnement op een ander park
    • Waardebon VAB
    • Zorginstellingenabonnement
    • Begeleidersregeling of zorgkorting (Bijvoorbeeld Autipas)
    • Andere kortingbonnen of -passen
  • Ik heb een ticket via Jumbo, heb ik dan een extra tijdslotreservering nodig?

    Heb je vóór 1 oktober 2020 via Jumbo jouw bestelling geplaatst van de tickets? Dan is het nodig om een tijdslot te reserveren. Ga hiervoor naar Plan Je Bezoek en klik op ‘Ik heb al een ticket | Tijdslot reserveren’. Heb je een ticket via Jumbo besteld na 1 oktober 2020, dan boek je automatisch een tijdslot als je een ticket bestelt. Op jouw ticket zie je dan het gereserveerde tijdslot staan. 
  • Ik kan toch niet komen. Hoe kan ik annuleren?

    Als je een bezoek aan ons park hebt gepland, dan heb je een reserveringsticket én een toegangsticket nodig. Reserveringsticket >> Als je een gratis tijdslot gereserveerd hebt, dan kun je deze reserveringstickets annuleren. In de bevestigingsmail van jouw reserveringsticket vind je een link naar de annuleringssite. Je kunt dan alleen alle tijdsloten te annuleren, een deelannulering is niet mogelijk. Je kunt vervolgens zelf een nieuw tijdslot reserveren, uiteraard alleen op de dagen dat er nog plek is voor jouw type ticket. Als je voor 5 augustus een reserveringsticket hebt geboekt, dan is het niet nodig om dit reserveringsticket te annuleren. Toegangsticket >> Heb je een regulier ticket (dus geen avondticket) gekocht via onze eigen website? Dan zijn jouw toegangstickets geldig tot en met 31 december 2020, je kunt je tijdslot dus omboeken via de link in de bevestigingsmail. Heb je een ander type toegangsticket? Dan vind je de geldigheid op dit ticket.
  • Ik ben abonnementhouder, maar er is geen plek meer. Kan ik ook een regulier tijdslot reserveren?

    Vervelend dat je geen plek meer kunt reserveren. Het is niet mogelijk om via een andere weg een tijdslot te reserveren, je hebt echt een reserveringsticket nodig dat past bij jouw toegangsticket. Hopelijk kun je op een ander tijdstip terecht.  
  • Moet ik reserveren voor mijn hond?

    Honden zijn van harte welkom in ons park! Je kunt jouw entreeticket en/of aankomsttijd reserveren via onze website; je hoeft geen apart kaartje voor je hond te reserveren.
  • Waarom moet ik mijn bezoek aan het park reserveren?

    Via onze website reserveer je vooraf de aankomsttijd van je bezoek, om drukte bij de entree te vermijden. Dit is voor iedereen nodig, ook als je al een ticket of abonnement hebt. Reserveer hier jouw bezoek.
  • Hoe werkt de speciale begeleidersregeling?

    Beschik je niet over genoeg zelfredzaamheid om het park zelfstandig te bezoeken, dan mag je gratis één volwassen begeleider meenemen. Jij krijgt dan € 2,00 korting op een regulier dagkaartje. Deze tickets zijn alleen te koop aan onze kassa en deze regeling is van toepassing vanaf 3 jaar. Let op: Je kunt ons park alleen bezoeken met een gereserveerd tijdslotReserveer hier als je gebruik wilt maken van de begeleidersregeling. Ga via www.dierenparkamersfoort.nl/planjebezoek naar ‘Reserveren’ en kies je aankomsttijd. Binnen dat tijdslot kun jij deze korting verzilveren aan onze kassa. Zorg dat je contactloos kunt betalenVeel plezier! 
  • Ik heb een probleem met mijn ticket, wat nu?

    Heb je jouw ticket niet ontvangen in de e-mail of heb je een vraag over het annuleren van je betaalde toegangsticket? Neem dan contact op met Ticketcounter door te bellen naar 010 751 6400 of te mailen naar info@ticketcounter.nl. Zij helpen jou graag verder!