Parkbezoek
-
Zijn jullie te bereiken met het OV?
Jazeker! Vanaf station Amersfoort Centraal kun je bus 70 richting Soest nemen. Deze bus stopt na vijf minuten voor de ingang van het dierenpark. -
Wat is er allemaal te doen in jullie park?
Ons park is het hele jaar geopend en je kunt altijd onze dieren bewonderen. Daarnaast organiseren wij tijdens elke schoolvakantie een interactief en educatief programma voor kinderen, zoals de DinoAdventures in de herfstvakantie en Poep & Zoo tijdens de voorjaarsvakantie. Bekijk onze parkagenda! -
Private: Er zijn geen tijdsloten meer beschikbaar, kan ik toch komen?
Vervelend dat er geen tijdsloten meer beschikbaar zijn. Vanwege de huidige richtlijnen van het RIVM kunnen wij per dag een beperkt aantal bezoekers ontvangen in ons park. Het kan daarom zijn dat de dag of het tijdstip van jouw keuze al vol is. Hopelijk kun je jouw bezoek op een andere dag of tijd plannen! -
Wanneer is het druk in jullie park?
Tijdens het weekend of in de vakantie verwachten wij meer bezoekers dan op doordeweekse dagen buiten de vakantie. Het park is groot genoeg om voldoende rustige plekjes te vinden. Een dagje uit naar onze dierentuin? Bekijk op onze onderhoudspagina of er bijzonderheden zijn. -
Mag ik roken in het park?
In ons park is roken alleen toegestaan in de twee aangewezen rookzones. Dit geldt ook voor de e-sigaret. De rest van het park is een rookvrije omgeving. -
Private: Waar kan ik eten en drinken in het park?
Onze horeca is geopend en door het park zijn verschillende zitplekken geplaatst. Wij bieden een assortiment aan dat je kunt afhalen op verschillende horecalocaties in ons park. Denk aan patat, snacks en verse broodjes. Er wordt ook rekening gehouden met dieetwensen. -
Heb ik een coronatoegangsbewijs (QR-code) nodig om het park te bezoeken?
Sinds 25 februari 2022 is het coronatoegangsbewijs vervallen voor dierentuinen. Dat betekent dat je geen coronatoegangsbewijs (QR-code) nodig hebt om ons park te bezoeken. -
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Door de heropening krijgen wij veel vragen binnen, daarom kan het langer duren voordat wij antwoorden. Wij hopen op jouw begrip. Lees altijd éérst de Veelgestelde vragen voor je contact met ons opneemt. Heb je na het lezen van de Veelgestelde vragen toch nog een dringende vraag? Stel jouw vraag dan via ons contactformulier of Facebook Messenger of bel ons tussen 09.00 en 17.00 uur op 033 - 4227 100.