Koop je tickets

Abonnementen

Benieuwd naar de abonnementen voor dé dierentuin voor kinderen? Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Abonnementen

  • Is mijn abonnement nog geldig?
    Dit kun je zelf makkelijk checken via de abonnementenwebshop. Het e-mailadres dat je bij het afsluiten van het abonnement hebt doorgegeven is je gebruikersnaam. Via de optie ‘wachtwoord vergeten’ kun je een eigen wachtwoord aanmaken, vervolgens inloggen en je geldigheidsdatum controleren. Wel even handig om te weten is dat de webshop het beste werkt op brede schermen, zoals tablets en vaste computers.
  • Hoe verleng ik mijn abonnement?
    Je kunt jouw abonnement verlengen aan onze abonnementenbalie of in de abonnementenshop. Het e-mailadres dat je bij het afsluiten van je abonnement hebt doorgegeven is je gebruikersnaam. Je moet bij je eerste bezoek aan de website eerst je wachtwoord aanpassen via ‘wachtwoord vergeten’.
  • Ik wil mijn abonnement verlengen bij het park, voordat ik een bezoek breng. Is dat mogelijk?
    Je kunt je abonnement online aanschaffen en verlengen. Is jouw kind drie geworden? Dan moet het gratis abonnement overgezet worden naar een betaald kinderabonnement. Het is belangrijk dat de verloopdatum gelijk loopt met het abonnement van de ouder, dit kan alleen verwerkt worden bij de abonnementenbalie in het park. De abonnementenbalie vind je bij onze Gastenservice, rechts voor de entree van het park.
  • Waar vind ik nu de abonnementenbalie?
    De abonnementenbalie vind je in onze Gastenservice, rechts naast de entree van ons park.