Veelgestelde vragen over Park gesloten

  • Ik heb een ticket besteld, maar kan nu niet langskomen. Kan ik mijn tickets naar een andere datum verzetten?

    Dit is afhankelijk van het ticket dat je hebt. Bekijk hier wat voor jou van toepassing is. Ticket via www.dierenparkamersfoort.nl >> Tickets die via de webshop van www.dierenparkamersfoort.nl zijn gekocht, hebben een geldigheid van tot en met 31 december 2020. Je kunt er dus later gebruik van maken. Albert Heijn tickets, DagjeWeg tickets en Eurosparen tickets >> Heb je een ticket van Albert Heijn, DagjeWeg of Eurosparen, waarvan de geldigheid liep tot en met 31 maart 2020? De geldigheid van deze tickets wordt met 18 dagen verlengd, vanaf de datum dat ons park weer open is. Loterijen, ING Rentepunten, Jumbo >> Heb je een ticket van één van de loterijen, ING Rentepunten of Jumbo waarvan de geldigheid afloopt in de periode dat ons park is gesloten? De geldigheid van deze tickets wordt met 18 dagen verlengd, vanaf de datum dat ons park weer open is.
  • Wanneer zijn jullie weer open?

    Op dit moment geldt dat wij sluiten tot nader order. Voor de actuele informatie raden wij je aan om onze website in de gaten te houden.
  • Hoe gaat het met de dieren?

    Voor onze dieren wordt zoals altijd uiteraard goed gezorgd door de dierverzorgers. De zorg voor de dieren blijft dus zeker gewaarborgd.
  • Waarom sluiten jullie?

    Wij vinden het belang van onze dieren, bezoekers en medewerkers erg belangrijk en daarom hebben wij besloten ons park tot nader order te sluiten.