Veelgestelde vragen over Heropening

  • Ik heb een tijdslot geboekt, maar ik kan toch niet komen. Hoe kan ik annuleren?

    Als je een bezoek aan ons park hebt gepland, dan heb je een reserveringsticket én een toegangsticket nodig. Reserveringsticket >> Als je na 5 augustus een gratis tijdslot gereserveerd hebt, dan kun je deze reserveringstickets annuleren. In de bevestigingsmail van jouw reserveringsticket vind je een link naar de annuleringssite. Je kunt dan alleen alle tijdsloten te annuleren, een deelannulering is niet mogelijk. Je kunt vervolgens zelf een nieuw tijdslot reserveren, uiteraard alleen op de dagen dat er nog plek is voor jouw type ticket. Als je voor 5 augustus een reserveringsticket hebt geboekt, dan is het niet nodig om dit reserveringsticket te annuleren. Toegangsticket >> Heb je een regulier ticket hebt (dus geen zomeravondenticket) gekocht via onze eigen website? Dan zijn jouw toegangstickets geldig tot en met 31 december 2020, je moet dus alleen een nieuw reserveringsticket boeken. Heb je een ander type toegangsticket? Dan vind je de geldigheid op dit ticket.
  • Is mijn hulphond wel welkom?

    Honden mogen tijdelijk niet mee naar binnen in het park. Zo kunnen wij de 1,5 meter afstand tussen gezinnen waarborgen. Kom je op bezoek, laat je hond dan thuis. Zoals het er nu naar uitziet, kunnen wij jouw viervoeter vanaf 1 september weer verwelkomen. Hulphonden zijn in de tussentijd wel toegestaan in ons park! 
  • Hoe gaat het met het park?

    Het zijn financieel moeilijke tijden voor de leisurebranche en dus ook voor ons park. Zowel de sluiting van ons park als de 1,5 metersamenleving hebben grote impact op ons park. We hebben onze bezoekers in deze tijden dan ook hard nodig om financieel gezond te blijven. Gelukkig zien wij dat veel mensen ons park weten te vinden, dat waarderen wij enorm. We kunnen daarom ook hoopvol vooruitkijken.
  • Welke kortingen gelden nu voor abonnementhouders?

    Als je een nieuw abonnement aanschaft of al een abonnement hebt dan ontvang je de 10 procent korting in de horeca en winkels en kun je een Voordeelflyer downloaden waarmee je met korting andere parken kunt bezoeken. Zorg wel dat je bij het betreffende park informeert welke maatregelingen van toepassing zijn. 
  • Waar vind ik nu de abonnementenbalie?

    De abonnementenbalie vind je aan het eind van jouw ronde park in winkel Apegoed, tegenover de speeltuin met de carrousel. De abonnementenbalie is open van 11.00 uur tot 17.30 uur.
  • Ik wil mijn abonnement verlengen bij het park, voordat ik een bezoek breng. Is dat mogelijk?

    Je kunt je abonnement alleen online of in het park aanschaffen. Onze abonnementenbalie vind je namelijk niet meer bij de ingang, maar bij winkel Apegoed in ons park. Als het niet lukt om je abonnement online te verlengen, dan kun je dit in ons park doen. Dat werkt zo: koop een entreeticket en reserveer je tijdslot via onze website. Dit aankoopbedrag krijg je terug als je op de dag van je bezoek langs onze abonnementenbalie loopt. Deze vind je aan het eind van je bezoek in winkel Apegoed.
  • Ik heb een kortingsvoucher of -pas. Hoe kan ik reserveren?

    Je kunt ons park alleen bezoeken met een gereserveerd tijdslot. Reserveer hier als je een kortingsbon of -pas hebt (bijvoorbeeld VVV-pas of een kortingsbon via een abonnement op een ander park). Je kunt hier vanaf 1 juli ons park mee bezoeken. Ga dan naar ‘Ik heb een kortingsbon of -pas’ en kies je aankomsttijd. Binnen dat tijdslot kun jij jouw bon of pas verzilveren aan onze kassa. Zorg dat je de geldige kortingsbon of -pas bij je hebt en dat je contactloos kunt betalen. Veel plezier!
  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Door de heropening krijgen wij veel vragen binnen, daarom kan het langer duren voordat wij antwoorden. Lees daarom éérst de Veelgestelde vragen voor je contact met ons opneemt. Wij hopen op jouw begrip. Heb je toch een dringende vraag? Dan kun je ons tussen 09.00 en 18.00 uur bellen op 033 - 4227 100. Of je vraag insturen via ons contactformulier of Facebook Messenger.
  • Hoe kan ik mijn cadeaukaart voor een abonnement verzilveren?

    Het verzilveren van cadeaupassen kan tussen 14.00 en 16.00 uur bij onze Gastenservice. Deze vind je rechts voor de ingang van ons park. Je kunt hier de passen verzilveren en vervolgens direct gebruikmaken van je abonnement(en)Als je er direct gebruik van wil maken, zorg dan wel dat je ook een reserveringsticket boekt voor jouw gewenste tijdslot na 14.00 uur. Dit doe je hier. Om drukte bij onze Gastenservice en entree te voorkomen, kan dit alleen tussen 14.00 en 16.00 uur. Is jouw cadeaukaart verlopen in de periode dat ons park was gesloten, dan hebben wij deze verlengd en kun je deze alsnog verzilveren.  
  • Ik ben abonnementhouder, maar er is geen plek meer. Kan ik ook een regulier tijdslot reserveren?

    Vervelend dat je geen plek meer kunt reserveren. Het is niet mogelijk om via een andere weg een tijdslot te reserveren, je hebt echt een reserveringsticket nodig dat past bij jouw toegangsticket. Hopelijk kun je op een ander tijdstip terecht.  
  • Kan ik een buggy huren in het park?

    Ja, je kunt een buggy huren in ons park. Vraag bij de kassa om een buggymunt, deze is 3 euro. Je kunt vervolgens je buggy ophalen bij de ontvangstNa jouw ronde park lever je de buggy en de munt weer in.  
  • Mag ik alleen met mijn gezin op bezoek komen of kan ik ook langskomen met vrienden / opa’s en oma’s?

    Wij houden hiervoor de richtlijnen vanuit het RIVM aan. Bezoekers binnen hetzelfde huishouden kunnen ons park bezoeken en hoeven onderling geen 1,5 m afstand tot elkaar te houden. Bezoek je het park dus met iemand uit een ander huishouden, houd dan 1,5 meter afstand. Jonge bezoekers met een kinderticket (t/m twaalf jaar) mogen wel bij volwassenen aansluiten van een ander huishouden.
  • Welke verblijven of locaties in het park kunnen tijdelijk niet bezocht worden?

    Het maki-eiland is tijdelijk niet toegankelijk. Daarnaast is het nachtdierenverblijf (met onder andere onze luiaards) gesloten. Dit doen wij om groepsvorming te voorkomen, de 1,5 meter afstand te waarborgen tussen bezoekers en uit voorzorg voor diersoorten die mogelijk besmet kunnen raken. Daarnaast zijn gedeeltes van de Klim Alles-route in de ochtend afgesloten en is het op dit moment niet mogelijk om een vlucht te maken in de Ooievaart. Onze restaurants zijn tijdelijk gesloten, maar je kunt wel eten of drinken afhalen bij verschillende horecalocaties.
  • Waarom mag mijn hond niet mee naar binnen?

    Dit doen wij om de 1,5 meter afstand tussen huishoudens te kunnen waarborgen. Ook willen wij voorkomen dat bijvoorbeeld een kind een hond gaat aaien en er zo een extra overdraagmoment kan ontstaan voor het virus. Daarom zijn wij voorlopig extra voorzichtig. Zoals het er nu naar uit ziet, kunnen wij jouw viervoeter vanaf 1 september weer verwelkomen in ons park! Houd hiervoor onze website in de gaten.
  • Hoe kan ik mijn bezoek aan het park reserveren?

    Via onze website reserveer je vooraf de aankomsttijd van je bezoek, om drukte bij de entree te vermijden. Dit is voor iedereen nodig, ook als je al een ticket of abonnement hebt. Reserveer hier jouw bezoek.
  • Is er eenrichtingsverkeer in het park?

    De looproute in het park is aangepast, zodat we de 1,5 meter afstand tussen gezinnen kunnen waarborgen. Jij kunt onze dieren bewonderen volgens een aangegeven eenrichtingsroute.
  • Kan ik nog wel gebruik maken van de toiletten of iets te eten halen?

    Zeker, je kunt op verschillende plekken in het park een hapje eten of drinken afhalen. Ook kun je gebruikmaken van toiletten.
  • Hoe ziet mijn dagje dierenpark er nu uit?

    Wij zorgen dat er overal 1,5 meter afstand mogelijk is tussen gezinnen. Daarnaast zorgen we voor extra hygiënemaatregelen en natuurlijk een goede informatievoorziening hierover. Ook moet je een bezoek aan ons park vooraf via de website reserveren, om drukte bij de entree te vermijden. Zo beleef je bij ons een leuk én veilig dagje uit. Let op: we kunnen tijdelijk geen honden verwelkomen in ons park. Lees hier meer over jouw bezoek.
  • Wat gebeurt er met mijn abonnement?

    Lees hier wat er met jouw abonnement gebeurt zolang ons park is gesloten.
  • Hoe gaat het met de dieren?

    Voor onze dieren wordt zoals altijd uiteraard goed gezorgd door de dierverzorgers. Tip: via onze online kanalen blijf jij op de hoogte van onze dierbewoners!